OPLYSNINGER OM

Reparationer

Er dit style item i stykker? Vi synes naturligvis, at det er meget irriterende, og vi vil meget gerne løse det for dig. Heldigvis er Brandfield stedet at gå til for alle former for reparationer!

Før vi kan hjælpe dig bedst muligt med din defekte vare, skal du sende os en Whatsapp-besked ved hjælp af knappen nedenfor eller kontakte vores kundeservice. Angiv altid varens ordrenummer og send et billede/video, der viser fejlen. Medtag en klar forklaring på, hvordan skaden eller fejlen er opstået.

Hvis der er tale om en simpel defekt, hjælper vores kundeservice dig hurtigst muligt med en klar løsning. Hvis en fysisk reparation er nødvendig, vil vores reparationsafdeling vurdere fejlen og kontakte dig inden for 3 arbejdsdage vedrørende de nødvendige næste skridt.

Send en Whatsapp-besked

Vi kan desværre ikke acceptere reparationer, som ikke er blevet anmeldt til os på forhånd. Omkostningerne ved en indsendt reparation, der ikke er blevet rapporteret, er € 14,95. En reparation er kun dækket af garantien, hvis du vedlægger et købsbevis. Hvis der blev leveret et garantibevis sammen med dit køb, skal du også sende dette med.

 

ER MIN REPARATION DÆKKET AF GARANTIEN?

Smykker:

  • Materielle defekter ved smykker er omfattet af producentens garanti.
  • Hvis varen er blevet brugt forkert, f.eks. hvis den er blevet stødt eller tabt, er du ikke berettiget til en gratis reparation eller udskiftning.

Ure:

  • Der er garanti på urene i et år fra købsdatoen. Denne garanti gælder for urværk, visere og urskive.
  • Skader som følge af forkert brug, uagtsomhed, uautoriseret vedligeholdelse, andre fejl, der ikke skyldes materiale- eller fabrikationsfejl, ulykker eller normal slitage, er ikke dækket af garantien.
  • Ure er ikke omfattet af garantien, fordi de ikke er udstyret med rem, glas, batteri eller krone (den knap, der indstiller tiden).
  • Når du fjerner eller tilføjer links, er et ur ikke længere omfattet af prøveperioden.

Smartwatches:

  • Smartwatches er garanteret i 1 år fra købsdatoen.
  • Enhver fejl, der rapporteres, kan vurderes af vores kvalificerede reparationsafdeling. Derefter kan det afgøres, om der er tale om en fabrikationsfejl eller ej.

Tasker og punge:

  • Når det drejer sig om tasker, er produkt- og/eller fabrikationsfejl i taskerne omfattet af producentens garanti.
  • Slid, beskadigelse eller forkert brug er udelukket fra garantien. Dette er op til den respektive produktproducent at bestemme.

Solbriller:

  • Solbriller er garanteret i et år fra købsdatoen.
  • Garantien dækker fabrikationsfejl og/eller komponentfejl som f.eks. linser eller rammebelægninger, der løsner sig, loddefejl på hængsler og manglende dele.
  • Skader på rammer, som ikke er dækket af garantien, gælder ikke.

 

HVAD ER OMKOSTNINGERNE VED REPARATIONEN UDEN FOR GARANTIBETINGELSERNE?

Hvad er reparationsomkostningerne, hvis der ikke er nogen garanti? Disse omkostninger afhænger helt af mærket og fejlen. Hvis omkostningerne er højere end € 50,00, vil du først modtage et tilbud. Du har derefter følgende valgmuligheder:

  • Du accepterer tilbuddet. Så snart du har betalt reparationsfakturaen, reparerer vi produktet og returnerer det til dig straks efter reparationen.
  • Du er ikke enig i tilbuddet og ønsker at returnere varen. Du betaler € 24,95 i forskningsgebyr plus € 6,95 i forsendelsesgebyr. Når vi har modtaget betalingen, returnerer vi varen.
  • Du er ikke enig i tilbuddet og ønsker ikke at modtage varen tilbage. Artiklen bliver vores ejendom.

 

Generel reparationsformular

Når din reparation er blevet rapporteret og godkendt, kan du downloade reparationsformularen. Udfyld reparationsformularen så nøjagtigt som muligt og vedlæg den til den pakke, der skal sendes.

Reparationsformular til alle produkter

 

Ofte stillede spørgsmål om reparationer

Garantien på produkterne gælder med forbehold af forbrugerens juridiske rettigheder.

Hvor meget skal jeg betale for at sende reparationsgenstande ind?

Udgifterne til returforsendelsen afholdes af køberen. Du er ansvarlig for at pakke din returnering korrekt, så varen er godt beskyttet under transporten. Brandfield kan ikke holdes ansvarlig, hvis en pakke ikke kommer frem eller er beskadiget. Hvis du vil forsikre din pakke, så du ikke risikerer at miste den, kan du vælge at sende den anbefalet på posthuset.

Hvem bærer risikoen for returnering af reparationsvarer?

Returforsendelser er på købers risiko. Det betyder, at Brandfield ikke er ansvarlig for beskadigelse eller tab af returnerede varer. Derfor skal du altid bede om en kvittering på posthuset og opbevare den sikkert. På denne måde kan du følge din pakkes status.

Hvor lang tid tager det at reparere en vare?

Den gennemsnitlige reparationstid for en vare er 2 til 6 uger.

I undtagelsestilfælde kan reparationstiden være længere end 6 uger. Når dele ikke er på lager og skal sendes af leverandøren, kan reparationstiden også være længere end 6 uger.

Har du flere spørgsmål?

Kundeservice

To top