OPLYSNINGER OM

Reparationer

Alle tilbudte produkter er originale. Derfor kan vores kunder kræve garanti på alle produkter. Garantiperioden afviger fra produkt til produkt og kan findes på produktsiden med specifikationer. Det er muligt at indsende en anmodning om en reparation, hvis dit produkt er beskadiget eller defekt.

Hvad skal du gøre?

Det er muligt at reparere alle produkter, som er købt hos os. Selv når garantiperioden er udløbet, er det stadig muligt at få repareret dit produkt. Kontakt vores kundeserviceafdeling.

Urremme, glas, batterier og kranse på ure er udelukket fra garantien. Garantien på solbriller omfatter monterings- og materielle fejl, mens garantien på smykker kun omfatter materielle fejl. Garantien på tasker omfatter behandlings- og produktfejl.

Sørg for at udfylde vores Brandfield-reparationsformular og tilføj den til din pakke. Send din pakke til:

Returadresse:
Brandfield BV
Bornholmstraat 82
9723 AZ GRONINGEN
Holland

Reparationsformular til alle produkter

Har du flere spørgsmål?

Kundeservice

To top
For at give dig den bedste oplevelse hos Brandfield bruger vi cookies. Ved at klikke rundt på sitet accepterer du brugen af cookies.