INFORMATION OM

Garanti

For garantiperioden for dit produkt kan du se tabellen herunder. Klik på din produktkategori for en specifikation af garantien.

 

Garantibetingelser

 
Produktkategori Garantiperiode
Smykker 14 karat guld 2 år
Smykker 925 sølv 6 måneder
Smykker 925 sølv med YG eller RG plating 6 måneder for produktionsfejl, 3 måneder til belægning
Smykkestål 3 måneder
Ure 1 år
Urrem 3 måneder
Tasker 1 år
Solbriller 1 år
Tilbehør 3 måneder

Ure

Hvilken garanti har jeg på et ur?

Ure har 1 år garanti fra datoen, hvor uret blev købt. Denne garanti gælder for urets bevægelse, hænder og urskive.

Hvilke spørgsmål er ikke dækket af garantien?

Batteriet
Glas
Urrem
Krone
Urboks
Produktet er beskadiget af brugeren, for eksempel forårsaget af at miste varen eller ridser.
Skade fra vand og ild.
Skader ved normal brug. Såsom ridser i uret, urremmen eller glasset og misfarvning af uret.
Når batteriet holder op med at arbejde, også selvom dette er inden for garantiperioden.

Hvad er reparationsomkostningerne uden for garantien?

Hvis din reparation ikke falder ind under vores garanti, vil der blive opkrævet omkostninger ved reparation af varen. Reparationsomkostninger inkluderer omkostninger til materiale, håndteringsomkostninger og forsendelsesomkostninger. Op til et beløb på 380 KR vil vi ikke afgive et tilbud. Du accepterer dette, når du accepterer vores generelle vilkår og betingelser. Når reparationsomkostninger er 380 KR eller mere, modtager du først et tilbud.

Smykker

Hvilken garanti har jeg på sølvsmykker?

Der er en 6 måneders garantiperiode fra købsdatoen. På sølvsmykker med guldbelægning er der en 3 måneders garanti fra købsdatoen. Pletteringen er et tyndt lag af 14 karat guld. Dette lag slides over tid og fra brug. Denne garanti dækker kun materiale- og produktionsfejl.

Hvilken garanti har jeg på guldsmykker?

På 14 karat smykker har du en 2 års garantiperiode fra købsdatoen.

Hvilke spørgsmål er ikke dækket af garantien?

Fraktur (medmindre det er en klar produktionsfejl).
Tab af bagside (poussettes).
Skader på grund af normalt slid, forkert brug eller forkert behandling.
Misfarvning fra brug af vand, parfume, sæbe, lotion eller hårspray.
Misfarvning fra hudens høje surhedsgrad.
Misfarvning fra rengøring af smykkerne med kemikalier.
Behandlet af tredjepart udløber garantien.

Hvad er reparationsomkostningerne uden for garantien?

Hvis din reparation ikke falder ind under vores garanti, vil der blive opkrævet omkostninger ved reparation af varen. Reparationsomkostninger inkluderer omkostninger til materiale, håndteringsomkostninger og forsendelsesomkostninger. Op til et beløb på 380 KR vil vi ikke afgive et tilbud. Du accepterer dette, når du accepterer vores generelle vilkår og betingelser. Når reparationsomkostninger er 380 KR eller mere, modtager du først et tilbud.

Urrem

Hvilken garanti har jeg på en urrem?

Der er en 3 måneders garantiperiode på urrem fra købsdatoen. Garanti dækker kun produktionsfejl.

Hvilke spørgsmål er ikke dækket af garantien?

Brug af urremmen på grund af normal brug.
Al slitage eller defekter, der ikke vurderes som en produktionsfejl.

Tasker & tegnebøger

Hvilken garanti har jeg på tasker og tegnebøger?

På tasker og tegnebøger er der en garantiperiode på 1 år fra købsdatoen. Denne garanti dækker kun produktionsfejl eller defekter på produktet, en defekt lynlås og ødelagte låse.

Hvilke spørgsmål er ikke dækket af garantien?

Denne garanti dækker ikke slitage eller skader forårsaget af normal brug, forkert brug (at bære usædvanlige ting i posen), slid af skrubbe mod en ru overflade, ulykker, udsættelse for ekstreme temperaturer og skader på grund af eksponering for kemikalier.

Solbriller

Hvilken garanti har jeg på solbriller?

Der er en garantiperiode på et år for solbriller fra købsdatoen. Denne garanti dækker kun produktionsfejl eller defekter på produktet, såsom løse briller eller coating, produktionsfejl i hængslerne eller manglende dele.

Hvilke spørgsmål er ikke dækket af garantien?

Ridser eller buler på briller eller ramme.
Slip dine solbriller.
Misfarvning af delene.
Dele bryder sammen.
Tegn på brug eller brugerbeskadigelse.

Tilbehør

Hvilken garanti har jeg på tilbehør?

Der er en 3 måneders garantiperiode på tilbehør fra købsdatoen. Garanti dækker kun produktionsfejl.

Hvilke spørgsmål er ikke dækket af garantien?

Tegn på brug eller brugerbeskadigelse.
Skader på grund af udsættelse for ekstreme temperaturer eller kemikalier.
Skader på grund af håndtering fra tredjepart.

Nogen spørgsmål?

Kontakt vores kunde service.

To top