- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Jeg har returneret min ordre. Hvor lang tid går der, før den bliver behandlet?
-
Din returnering behandles inden for 5 hverdage fra den dag, vi modtager forsendelsen. Når den er blevet behandlet, modtager du en bekræftelse fra os, hvorefter vi refunderer beløbet for de returnerede varer inden for 2 til 4 hverdage. Hvis du ikke har modtaget en meddelelse inden for 5 hverdage, efter at din pakke er ankommet, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@brandfield.dk.
- Hvor lang tid går der, før min reparation er klar?
-
Vores mål er altid at behandle din anmodning så hurtigt som muligt. Som officiel forhandler er vi afhængige af vores leverandørers service. Derfor er den gennemsnitlige reparationstid for en vare 2 til 6 uger fra den dag, vi har modtaget din forsendelse. Når vi modtager den reparerede vare fra vores leverandør, returnerer vi den til dig så hurtigt som muligt.
- Hvornår modtager jeg min ordre?
-
Alle ordrer sendes fra Holland. Din ordre bliver leveret inden for 3 til 5 hverdage. Når du har afgivet din ordre, modtager du et trackinglink via e-mail, så du kan følge din forsendelse.
- Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er beskadiget?
-
Hvis din pakke er leveret beskadiget, skal du nægte at acceptere denne pakke fra din postlevering. Kontakt derefter vores kundeservice direkte. At acceptere en beskadiget pakke er på din egen risiko.