BRANDFIELD

KUNDESERVICE

Har du et spørgsmål, eller har du problemer? Vi hjælper dig gerne på denne side. Tjek de forskellige emner og ofte stillede spørgsmål for at finde svar hurtigt!

afbestille
 

Bestilling

Har du kigget på en lækkert produkt? Tid til at bestille produktet derefter!

Mere om Bestilling

Betaling

Hvilke betalingsmetoder er der? Hvor lang tid tager det at behandle din betaling?

Mere om betaling

Forsendelse

Hvor lang tid tager forsendelsen, og kan du følge din pakke?

Mere om forsendelse

Returneringer

Er du ikke helt tilfreds med dit køb, eller foretrækker du en anden størrelse eller farve? Varen kan returneres!

Mere om returneringer

Garanti

Vi giver en garanti på alle stilvarer i vores butik. Vil du gerne vide mere om garantiperioden og betingelserne?

Mere om garanti

Reparationer

Vare i stykker? Vi tilbyder dig en god reparationsservice og prøver at finde en passende løsning.

Mere om reparationer

 

ET HURTIGT SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL

ET HURTIGT SVAR PÅ
DIT SPØRGSMÅL

Ofte stillede spørgsmål

Se vores ofte stillede spørgsmål nedenfor. Kontakt os endelig, hvis dit spørgsmål ikke er inkluderet!

Jeg har returneret min ordre. Hvor lang tid går der, før den bliver behandlet?

Din returnering behandles inden for 5 hverdage fra den dag, vi modtager forsendelsen. Når den er blevet behandlet, modtager du en bekræftelse fra os, hvorefter vi refunderer beløbet for de returnerede varer inden for 2 til 4 hverdage. Hvis du ikke har modtaget en meddelelse inden for 5 hverdage, efter at din pakke er ankommet, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@brandfield.dk.

Hvor lang tid går der, før min reparation er klar?

Vores mål er altid at behandle din anmodning så hurtigt som muligt. Som officiel forhandler er vi afhængige af vores leverandørers service. Derfor er den gennemsnitlige reparationstid for en vare 2 til 6 uger fra den dag, vi har modtaget din forsendelse. Når vi modtager den reparerede vare fra vores leverandør, returnerer vi den til dig så hurtigt som muligt.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Alle ordrer sendes fra Holland. Din ordre bliver leveret inden for 3 til 5 hverdage. Når du har afgivet din ordre, modtager du et trackinglink via e-mail, så du kan følge din forsendelse.

Jeg har returneret min ordre. Hvor lang tid går der, før den bliver behandlet?

Din returnering behandles inden for 5 hverdage fra den dag, vi modtager forsendelsen. Når den er blevet behandlet, modtager du en bekræftelse fra os, hvorefter vi refunderer beløbet for de returnerede varer inden for 2 til 4 hverdage. Hvis du ikke har modtaget en meddelelse inden for 5 hverdage, efter at din pakke er ankommet, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@brandfield.dk.

Vores mål er altid at behandle din anmodning så hurtigt som muligt. Som officiel forhandler er vi afhængige af vores leverandørers service. Derfor er den gennemsnitlige reparationstid for en vare 2 til 6 uger fra den dag, vi har modtaget din forsendelse. Når vi modtager den reparerede vare fra vores leverandør, returnerer vi den til dig så hurtigt som muligt.
Hvornår modtager jeg min ordre?

Alle ordrer sendes fra Holland. Din ordre bliver leveret inden for 3 til 5 hverdage. Når du har afgivet din ordre, modtager du et trackinglink via e-mail, så du kan følge din forsendelse.

 

Har du flere spørgsmål?

Brandfields kundeservice er klar til at besvare alle dine spørgsmål fem dage om ugen. Vi elsker stilfulde artikler!

KONTAKT

 
To top
For at give dig den bedste oplevelse hos Brandfield bruger vi cookies. Ved at klikke rundt på sitet accepterer du brugen af cookies.